Prodloužená záruka výrobků TEKA

Prodloužená záruka výrobků TEKA

Rádi bych vás jako zákazníky informovali, že došlo ke spuštění projektu TEKA Prodloužená záruka – online registrace výrobků na novém webovém rozhraní https://zaruka.teka.cz/.

Co je to za akci?

Akce prodloužená záruka umožňuje získání prodloužené záruky na vybrané výrobky značky Teka. Jejich aktuální seznam najdete na našem eshopu zde. V současné době jsou již produkty, na které se vztahuje prodloužená záruka, označené novým logem prodloužené záruky na našich webových stránkách.

 

Jakou prodlouženou záruku v současné chvíli nabízíme?

V současné chvíli nabízíme Prodlouženou záruku 5 let na vybrané spotřebiče a kuchyňské baterie a dále Lifetime warranty 10 let na nerezové dřezy (respektive na jejich materiál).
Obě tyto prodloužené záruky jsou nabízeny pro naše zákazníky ZDARMA!

 

Co je pro získání prodloužené záruky potřeba udělat?

Pro získání prodloužené záruky je nutné výrobek zaregistrovat pomocí vyplnění online registračního formuláře, který je dostupný zde: https://zaruka.teka.cz/registrace-step-1
Registraci je nutné provést nejpozději 30 dní od data nákupu spotřebiče, později už to nelze.

 

Co je pro registraci výrobku potřeba?

  1. Výrobek musí patřit mezi vybrané výrobky, na které se záruka vztahuje (viz Seznam aktuálně platných akcí)
  2. Zákazník bude potřebovat čitelnou kopii nákupního dokladu (faktura, účtenka) – datum prodeje nesmí být starší 30 dní. Pokud u zákazníka došlo k instalaci spotřebiče odbornou firmou a datum prodeje je tedy starší než 30 dní, může se místo data prodeje použít datum instalace výrobku. Zákazník toto dokládá pomocí instalačního protokolu, který tak musí předložit.
  3. Zákazník bude potřebovat fotku výrobního štítku výrobku.
 

Jak se zákazník dozví o tom, že získal prodlouženou záruku?

Ve chvíli, kdy zákazník dokončí registraci svého výrobku, přijde mu na zadanou e-mailovou adresu potvrzení o provedené registraci. To by si zákazník měl uschovat do doby, než mu dorazí certifikát.
Ve společnosti TEKA dojde ke kontrole zadaných údajů a pokud bude vše odpovídat, zákazníkovi bude vygenerován a e-mailem odešlán Certifikát, který ho opravňuje k prodloužené záruce na daný výrobek. Je tedy velmi důležité, aby zákazník správně vyplnil své kontaktní údaje, především e-mail.
Pokud by se během kontroly objevily nějaké nesrovnalosti, bude zákazník kontaktován telefonicky a údaje budou dopřesněny a vyhodnoceny, zda má na prodlouženou záruku nárok.
Certifikát s nárokem na prodlouženou záruku zákazník musí uschovat a v případě nárokování záruky se jím musí prokázat.

Odeslat článek známému   Vytisknout